Pazar, Mart 18, 2012

Distopya'dan Gaklamalar (I)

Benim takıntım mükemmellik anlayışı ile. Herkes kendi mükemmelini oluşturuyor ve onu yaşamak için ömrünü harcıyor. Kısacası bir çeşit ütopya. Bense kendime bir distopya oluşturup ondan var gücümle kaçarken kendim için en iyi olanını yapmış oluyorum ister istemez. Misal insanlar basit bir sınavdan en yüksek notu almak için çabalar, bense en kötü notu almamak için. Kötü not almamak uğruna yaptıklarım zaten benim kendime göre en yüksek notu almamı sağlar. Ama ne zaman az biraz hırs yapıp iyi olmaya çalışsam kendi yapabileceğimden çok daha aşağısını başarmış vaziyette bulurum kendimi. 


İnsanlar! Siz ne kadar en iyiyi isteseniz de hiçbir zaman en iyisi sizin olmayacak. Çünkü ister inanın veyahut inanmayın, siz kendi köşenizde tatlı hayaller kurarken kader de kendi köşesinde size süpriz sonlar hazırlıyor ..